Čierny deň v oáze

05.04.2019

Maya, kto by to bol povedal, že jedného dňa Ti budem písať rozlúčku.....🕯

Áno, čakala som, že sa jedného dňa pominieš, tak ako všetky bytosti, no Tvoj rýchly odchod ma a všetkých nás zasiahol silnejšie ako rana zo zbrane. No Tvoja duša si zaslúži byť voľná, a tak si za dúhový most prešla zľahka a rýchlo ako pierko lieta vo vánku.

Pamätám si každú sekundu,.. Narodila si sa ako osemsto gramová pásikavá guľôčka. Behala si po postieľke a vyčarila si úsmev veľa ľuďom. Všetkým z tých, ktorí Ťa mali česť stretnúť si splnila sen a nie len ako maličké tigríča, ale už aj ako odrastená tigrica.

Novopečená mamina Luna sa o Teba nevedela ešte postarať, a tak sme sa starali my, náhradné dvojnohé mamy. Bol to boj, keďže papať sa Ti veľmi nechcelo a tieto protesty si odniesla naša koža v podobe riadnych škrabancov. Ledva ukončené jedno kŕmenie a už sme mohli začať znovu. Tieto vyčerpávajúce dni a mesiace však stáli za to a odmena prišla v podobe úžasného vzťahu, ktorý si budem v sebe nosiť do konca môjho života.

Tvoje labky nás naháňali po Oáze, Tvoje pazúriky a zuby prenasledovali naše lýtka, s radosťou si si vychutnala každú ulovenú nôžku. Tvoje detské naháňačky sa znenazdajky prehupli na prechádzky strávené na lúke. Časom stráveným s Tebou si si prestala všímať ľudí, ktorí sa Ti venovali dlhodobo, a tak sme si užili pozorovanie hier sediac na lúke pri Tebe.

Necítila som nebezpečenstvo, skôr vzájomnú dôveru a rešpekt. Spolu sme ležali vo výbehu, v Tvojom teritóriu, v ktorom som sa pohybovala preto, že Ty sama si mi to dovolila. Hrala som sa na telefóne opretá o Teba a cítila som ako spokojne odfukuješ, nespala si, dávala si pozor, no brala si ma ako súčasť a mojou súčasťou ostávaš aj keď tu už nie si....

Posledné dni sa len tak flákam, Tvoje labky sú stále pri mne, stále Ťa cítim a počujem ako uffkáš na pozdrav a pozerám do prázdna. Do tej tmy mám sto chutí Ti zakričať´ ako veľmi mi chýbaš, ako veľmi nám chýbaš...

Nevedela som zo seba dostať tieto slová, no písala Teraz prišla tá chvíľa, kedy zastavil sa čas, zbytočné je vravieť prepáč, keď už Ťa nič nevráti medzi nás...

Odpočívaj v pokoji, až na veky vekov....😪🕯

i.