Amurko

24.06.2018

Ahojte všetci! Chcel by som sa Vám predstaviť. Volám sa Amurko a narodil som sa 23.3.2018 , moja mamina je Luna a ocino Hanny. Všetkým zvedavcom odpoviem na otázky veľmi rád. 

Je možné fotenie?
Ešte nie, čakám na posledné očkovanie aby som bol zdravý a mal plnú imunitu voči rôznym baktériám a opačne, aby som Vám pri škrabnutí alebo uhyznutí nespôsobil nepekný zápal. 

Kedy sa už konečne budete môcť so mnou stretnúť?
Od začiatku prázdninového víkendu 30.6.2018 sa na Vás teším s otvorenou pazúrikovou náručou !!!!! 
PROSÍM VÁS však o rešpektovanie všetkých pokynov a obmedzení mojich ošetrovateľov ! Ide im predovšetkým o moje zdravie a pohodlie !

Pred tým, ako ma budete fotiť si, prosím, VYPNITE BLESK !! Stále mám očká vo vývine a môže mi to uškodiť.
Keď budem spinkať 😴, nesnažte sa ma budiť alebo inak upútať moju pozornosť. Spánok je pre mňa veľmi dôležitý ( a Vám by sa to tiež nepáčilo ).
ĎAKUJEM A TEŠÍM SA NA VÁS ! 😘 UFF UFF